Sportsefterskole med stærke værdier

Kommunikations-workshop, kommunikationsstrategi, rådgivning, udvikling af ny grafisk profil og grafiske materialer

Aabybro Efterskole havde brug for en ny kommunikationsstrategi, der – med inddragelse af både medarbejdere og bestyrelsen - skulle forankres på tværs for på den måde at sikre en ensrettet markedsføring og formidling af værdien af et efterskoleår på Aabybro. Ønsket var at få styrket ansigtet og kommunikationen udadtil gennem en klart defineret strategi, der kunne øge kendskabet til Aabybro som en sportsefterskole med stærke værdier, og tilslutningen til samtlige af skolens linjer sammen med en hensigtsmæssig fordeling mellem drenge og piger.

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Stærk kerneidentitet

På en kommunikations-workshop, faciliteret af DKM, blev der rig lejlighed til at grave de spadestik dybere, der skulle til, for at nå hen mod en stærk kerneidentitet. Essensen tog således form som et sammenkog af mange gode overvejelser omkring skolens personlighed og egenskaber, mål og målgrupper, budskaber, positionering og medieindsatser – den online annoncering. Ligesom det gav anledning til en fornyet snak om både navn og slogan.

Anbefalinger og indsatser

DKM har siden udviklet nye grafiske materialer til efterskolen, og Aabybro har internt selv taget de mange anbefalinger til årsplan og fremtidige markedsføringsindsatser videre. DKM står naturligvis stadig klar i kulissen ved behov for løbende sparring og rådgivning.

SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt
faux rolex