Tidsregistrering

FÅ EN LET OG SIKKER LØSNING, DER HJÆLPER DIG MED AT REGISTRERE DIN ARBEJDSTID SOM ANSAT I KIRKEN

Hos DKM er vi i gang med at udarbejde et simpelt og skræddersyet tidsregistreringssystem, der sikrer, at du og dine kollegaer nemt kan registrere timer, ferie-fridage, sygdom og andet fravær.

Det nye system hedder TID og gør det let og gennemskueligt for medarbejderne i kirken at registrere deres arbejdstid. Det gør det også let for administrationen at skabe overblik og køre løn.

TID er udviklet og gennemtestet i Norge, hvor de norske kirker har brugt systemet i flere år. Vi sørger for, at den danske version af TID tager højde for de specifikke behov, der gælder i en dansk kirke.

 

Tilpasset kirkernes behov

Systemet er tilpasset alle løn- og fraværstyper, der er knyttet til kirken. Så ved månedens afslutning har du alle relevante informationer, som let kan overføres til lønsystemet FLØS.

Med TID får du bl.a.:

  • Et værktøj der hjælper dig med at overholde loven om tidsregistrering for medarbejdere.
     
  • En nem godkendelsesprocedure så du slipper for administrationstimer.
     
  • Et enkelt overblik over alle medarbejderes registrerede timer, ferie-fridage, sygdom og andet fravær.
     
  • En tilpasset løsning til kirkens ansatte.
     
  • Mulighed for at godkende ferieønsker fra medarbejderne.
     
  • En nem app og webadgang til medarbejderne.
     
  • Mulighed for at se det samlede antal timer registreret i løbet af en måned.
     
  • Et værktøj, der er GDPR-sikret og gemmer data i 5 år, som lovgivningen foreskriver.

Der bliver også mulighed for:

  • Et samlet udtræk over timer og ferie-fravær til registrering i FLØS.
     
  • Mulighed for at tidsregistrere på projektnumre.
     
  • Nem håndtering for de medarbejdere der er tilknyttet flere kirker. De kan bruge samme brugernavn og password og blot vælge, hvilken arbejdsgiver de vil registrere timer på.

Du kan bruge TID uafhængigt af andre systemer! Det kan dog kobles op til vores kalenderløsning Medarbeideren, hvor der vil være nogle ekstra fordele.

 

Pris

35 kr. inkl. moms pr. bruger pr. måned for sogne.

25 kr. inkl. moms pr. bruger pr. måned ved provstiløsninger - kontakt os for mere info.

Opstartspris: Der er en opstartspris ift. opsætning og online-undervisning af administrator for at komme i gang med TID på 2.450 kr. inkl. moms. (Provstier i forhold til behov).

 

FORUDBESTIL TID OG FÅ DE FØRSTE 2 MÅNEDER GRATIS FOR DINE BRUGERE

 

Vi forventer at være klar med TID omkring 1. september. For at sikre, at I har en løsning, I kan bruge, indtil vi har systemet klar, har vi lavet et Excel-ark, I kan bruge til at registrere jeres arbejdstid fra 1. juli, hvor loven om tidsregistrering træder i kraft.

Downloads DKM's Excel-ark til tidsregistrering af arbejdstimer.

 

Planlægningsværktøj

Senere vil vi også tilbyde et planlægningsværktøj ift. at skabe overblik over de enkelte medarbejderes rådighedstid ift. planlagte aktiviteter. Det giver et nemt overblik, så du kan planlægge medarbejdernes tilstedeværelse i god tid og varsle ændringer. Det vil typisk kunne spare en del vikartimer også.

Dette værktøj vil hænge sammen med TID og Medarbeideren-kalendersystemet.

 

Kontakt mig med mere information om TID

Tidsregistrering

Tidsregistrering
menu
support
søg
kontakt
Kontakt
faux rolex