Leasingkampagner er kedelige!
GoMore stillede udfordringen: Gør leasing til kunst!
Den udfordring tog DKM's grafiske designer op. Hun kreerede et design med et legende, let, uhøjtideligt og urbant udtryk - helt i takt med tidens tendenser med stregtegninger og naivisme.
Resultatet ramte plet hos dommerkomitéen, og blandt rigtig mange kreative bud på kommende leasingkampagner til brug i Københavns Metro blev DKM's bidrag kåret som vinder af designkonkurrencen.
Og det er vi da ret stolte af!
Illustrationerne forestiller et simplificeret bykort, hvorpå der udspiller sig en masse små historier; ture, rejser og almindelige hverdagssituationer, som folk kan genkende. Alt sammen med udgangspunkt i dét at køre i bil. Man kan gå på eventyr i bykortet og blive inspireret til fx en kærestetur, en tur på landet eller leje af bil til at flytte med.
Designet oser af venlighed og åbenhed - signaler, der udtrykker, hvor nemt og rart det er at låne en bil via GoMore.
Stilen er nem at køre på tværs af flere formater, og GoMore kan flytte rundt på baggrund og forgrund alt efter, hvor kampagnen skal opsættes. Farverne er hentet i GoMores designmanual. Fontene er tilføjet som en del af det illustrative signal - imødekommende og personlige som håndskrevne hilsner.
Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.