Klippen

Fri skole på fast grund

Klippen Den Kristne Friskole var på udkig efter en ny og professionel leverandør af kommunikation, som kunne hjælpe dem med hele paletten af kommunikationsydelser. De stod over for at skulle have en ny hjemmeside og med et ønske om at blive oprustet på deres online medier. Dette med henblik på at styrke deres ansigt udadtil for en i forvejen veletableret friskole med et solidt grundlag og meget at byde på.

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Kerneidentitet og brugervenlighed

Afsættet blev en kommunikations- og hjemmesideworkshop med fokus på Klippens mål, målgrupper, kerneidentiteten - værdiafkodning, informationsbehov og brugerrejser (UX-optimering). Herefter blev konklusionerne foldet ud i en ny visuel identitet og et webdesign til friskolens nye hjemmeside, hvor nøgleordene bl.a. er høj brugervenlighed og stærke værdier. Ikke mindst fik Klippen besøg af fotograf og leveret helt nyt billedmateriale, og så fik vi optimeret deres hjemmesidetekster og SEO.

Sikring af synlighed

Med hele grundlaget på plads kører vi nu online annoncering og kampagner for friskolen, hver gang der melder sig et behov, så vi bliver ved med at sikre Klippens generelle synlighed.

Det har vi lavet

Kommunikations- og hjemmesideworkshop

Ny informationsarkitektur

Visuel identitet

Webdesign

OrgWeb hjemmeside

Tekstoptimering og SEO

Fotopakke

Online annoncering

SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt