Workshop, logoudvikling og grafiske materialer
En samlet grafisk identitet sikrer, at vi kan kommunikere med større effekt, og med et samlet udtryk, som er både tidssvarende og rækker ind i fremtiden. Det var baggrunden for et ønske i Københavns Stift om udvikling af en ny grafisk profil omsat på en række materialer, som ofte anvendes af alle i stiftet.
Udviklingen startede med en workshop faciliteret af DKM med dialog om målgrupper, budskaber, mål, signaler og værdier. Herefter startede udviklingen af logo. En modernisering af bispeseglet, hvor både de oprindelige værdier er taget med videre, og udtrykket er blevet nutidigt. Næste skridt var udvikling af farveskala, designmanual, brevpapir, visitkort og mailsignatur, som skulle være let at tage i anvendelse. Den samlede personalegruppe var involveret i den endelige løsning.
Workshop for kommunikationsgruppe
Udvikling af nyt logo og farveskala
Designmanual
Brevpapir, E-mail signatur, visitkort og Powerpointskabelon
Workshop med alle medarbejdere
Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.