Grafisk identitet til Københavns Stift

Workshop, logoudvikling og grafiske materialer 

En samlet grafisk identitet sikrer, at vi kan kommunikere med større effekt, og med et samlet udtryk, som er både tidssvarende og rækker ind i fremtiden. Det var baggrunden for et ønske i Københavns Stift om udvikling af en ny grafisk profil omsat på en række materialer, som ofte anvendes af alle i stiftet.

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Ønsket var, at materialerne blev lette at anvende og leveret i et format, som hurtigt kunne tilpasses. Det er altid en selvfølge hos DKM

Et respektfuldt arbejde med et lille stykke historie

Udviklingen startede med en workshop faciliteret af DKM med dialog om målgrupper, budskaber, mål, signaler og værdier. Herefter startede udviklingen af logo. En modernisering af bispeseglet, hvor både de oprindelige værdier er taget med videre, og udtrykket er blevet nutidigt. Næste skridt var udvikling af farveskala, designmanual, brevpapir, visitkort og mailsignatur, som skulle være let at tage i anvendelse. Den samlede personalegruppe var involveret i den endelige løsning. Nedenfor ses udvalgte elementer af resultatet. 

Det leverede vi

Workshop for kommunikationsgruppe 

Udvikling af nyt logo og farveskala 

Designmanual 

Brevpapir, E-mail signatur, visitkort og Powerpointskabelon 

Workshop med alle medarbejdere 

SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt