To sogne med fælles værdier
Ødsted og Jerlev kirker ønskede at finde fælles fodfæste ift. værdier, målgrupper og deres kommunikation udadtil samt at få en fælles grafisk profil, der kan udtrykke en klar sammenhæng imellem kirkerne og fortælle deres historie.
Kommunikationsworkshop
Ny fælles grafisk identitet
Udvikling af logo og farveskala
Webdesign
Annonceskabelon
Vi facilitererede en kommunikationsworkshop med værdisnak og prioritering af målgrupper, som blev medvirkende til et ønske om at prioritere deres hjemmeside højere og som erstatning for deres kirkeblad. Derefter startede udviklingen af en ny og gennemarbejdet grafisk identitet, der kan kommunikere kirkerne stærkere og mere ensartet samt gøre hjemmesiden overskuelig, levende og appetitvækkende.
I designet af logoet har vi haft fokus på at binde Ødsted og Jerlev
kirker sammenog udtrykke en klar sammenhæng imellem kirkerne.
Vi har arbejdet med deres kirketårne,
symboler fra kristendommen og deres værdier: Transparens,
næstekærlighed, troværdighed, nytænkende, den kristne tro.
Det minimalistiske logo har dannet grundlag for deres nye grafiske identitet,
som vi har udfoldet i webdesignet på deres hjemmeside samt i en annonceskabelon.
Sebastian Heegaard Andersen, Digital Kommunikationsrådgiver og Projektleder
Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.