Support og manualer
Teknisk og kommunikativ vejledning
Vores support har dagligt åbent på telefon og mail. De er klar til at hjælpe dig videre i dit arbejde, uanset om du har brug for råd og vejledning, eller om du er stødt på udfordringer i arbejdet med din hjemmeside eller kalendersystemet. Og hos os er der ingen spørgsmål, der er for dumme. Vi vil bare gerne hjælpe.
Supporten har både de tekniske og de kommunikative briller på. Det betyder, at du får hjælp til konkrete tekniske spørgsmål, men også input til, hvad der virker bedst på din hjemmeside ift. User Experience (UX) - det vil sige brugervenligheden og den måde, slutbrugerne oplever din hjemmeside og navigationen på den.
FAQ, manualer og guides
Ved siden af den personlige support har du fri adgang til vores supportforum. Her finder du manualer og svar på de mest stillede spørgsmål (FAQ) samt et væld af videoer, trin-for-trin-guides og artikler med generelle tips til din kommunikation. På den måde har du altid hjælp lige ved hånden - også uden for telefontiden.
Klippekort til store og små opgaver
Har du brug for hjælp til områder eller produkter, der ikke er omfattet af den frie support? Fortvivl ej!
Med et klippekort er du godt hjulpet. Konceptet er simpelt:
Du køber et antal timer hos os. Når du bruger supporten, trækker vi kun den tid, vi bruger på at hjælpe dig. Hverken mere eller mindre. Både du og vi slipper for at bruge tid og penge på løbende småfakturaer. Det er win-win.
Priser:
5 timer: 4.900 kr. ekskl. moms / 6.125 kr. inkl. moms
10 timer: 9.800 kr. ekskl. moms / 12.250 kr. inkl. moms
20 timer (5% rabat): 18.620 kr. ekskl. moms / 23.275 kr. inkl. moms
50 timer (10% rabat): 44.100 kr. ekskl. moms / 55.125 kr. inkl. moms
Klippekortet kan eksempelvis bruges til:
Opdatering og vedligehold af hjemmeside
- Flere og flere vælger at få os til at opdatere og vedligeholde deres hjemmeside. De sender bare tekster og billeder til os, og så tager vi os af alt det tekniske med at lægge indholdet ind på hjemmesiden.
Fornyet udtryk til hjemmesiden - udseende og struktur
- Måske er det tid til, at jeres hjemmeside får et nyt udseende, en ny struktur eller en oprydning? Send jeres idéer og ønsker til os, så hjælper vi med at gøre hjemmesiden flot og overskuelig, og lige efter jeres smag.
Sparring og hjælp til kommunikation og formidling
- Skal du have dine budskaber ud over rampen, og vil du sikre, at endnu flere lytter, læser og forholder sig til det, du kommunikerer? Så tag fat i os. Vi hjælper f.eks. med konkrete tekster, underviser i bedre præsentation/fremlæggelse og er sparringspartner efter behov.
Hjælp til opsætning af nyhedsbrev i programmet Mailchimp
- Sender du nyhedsbreve ud via Mailchimp, men har brug for hjælp til at få systemet til at gøre, som du vil? Har du brug for en sparringspartner - eller simpelthen én at overlade arbejdet til?
Generel support og vejledning
- Overskriften siger vist lidt sig selv. Du behøver ikke låse dig fast på et bestemt område for at købe et klippekort. Kontakt os for at få en snak om, hvad du har brug for, og hvordan vi kan hjælpe dig med det.