Webinar: 10 gode råd til kirkens kommunikation

Bliv inspireret til at få mere ud af kirkens kommunikation

Vi har lavet et webinar med det formål at inspirere jer til at få mere ud af jeres kommunikation. Måske I er gået lidt kolde i kommunikationen og kun prøver de få samme ting, som ikke rigtig fungerer? Vi har samlet 10 gode råd til jeres kirkes kommunikation, som er simple, nemme at starte på, og som helt sikkert vil få jer til at blive skarpere og mere effektive i jeres kommunikation.

I webinaret vil vi bl. a. komme ind på: 

  • Hvilke teknikker I kan bruge i planlægningen, så jeres kommunikation bliver struktureret og i tråd med, hvordan I gerne vil opfattes.
     
  • Hvordan man bliver mere lokal og nærværende. 
     
  • Hvilket indhold, der giver mening at lægge vægt på.
     
  • Samt mange andre ting, der kan være med til at starte eller kickstarte jeres kommunikation udadtil. 

Webinaret bliver også, som de andre webinarer, meget hands-on, hvilket betyder, at Rikke undervejs også vil vise, hvordan man kunne gøre med forskellige eksempler, der kunne give mening i den specifikke kontekst.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs, og webinaret kommer til at vare en lille time.

OBS: Har du ikke mulighed for at deltage på den pågældende dato, kan du stadig tilmelde dig. Alle deltagende vil efterfølgende få tilsendt et link til en optagelse af webinaret, så man kan se eller gense de mest relevante punkter. 

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til webinaret, er du velkommen til at kontakte os på enten 87 40 37 00 eller dkm@dkm.dk

menu
support
søg
kontakt
Kontakt