Webinar: Varmestyring i kirken – Integrer varmestyringen i Medarbeideren
Varmestyring
Du kender det sikkert. Når kirkens lokaler skal bruges i de koldere måneder, er det ret koldt, og man skal huske at få sat varme på, inden lokalet skal bruges.
Det kan være tidskrævende og et irritationsmoment at huske, men det behøves slet ikke være så kompliceret.
Med varmestyring integreret i Medarbeideren vil de bookede lokaler have den rigtige temperatur på det rigtige tidspunkt uden, at du skal tænke over det. På den måde kan du:
- spare omkostninger på unødvendig opvarmning
- blive mere miljøvenlig - og opnå bæredygtighedsmål
- spare medarbejdertid
På dette webinar vil vi snakke om, hvordan du kan de koldere måneder i møde med ro i maven ved at få varmestyring integreret i Medarbeideren.
Varmestyring forholder sig til udetemperaturen og beregner endda, hvornår varmen i lokalet skal tændes for at opnå den korrekte temperatur til det ønskede tidspunkt.
Flytter du en aftale til et andet tidspunkt eller et andet lokale, vil varmebookingen følge aftalen, så det rigtige lokale er varmt på det rigtige tidspunkt. Og aflyser du en aftale, aflyses varmebookingen automatisk.
Pris for varmestyring som tillægsprodukt til Medarbeideren: 2.500 kr. inkl. moms pr. år / 2.000 kr. ekskl. moms pr. år.
Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til webinaret, er du velkommen til at kontakte underviserne Rikke Kubstrup og Niels Thomassen.
(OBS. DU MODTAGER EN MAIL MED EN KALENDERINVITATION UMIDDELBART LIGE EFTER DIN TILMELDING. DU MODTAGER OGSÅ EN PÅMINDELSE PÅ MAIL 1 TIME, INDEN WEBINARET STARTER)
Hvis du ikke har mulighed for at deltage live på dagen, optages webinaret og udsendes efterfølgende til alle deltagere.