Exchange-kalenderløsning

Tillægsprodukt til Medarbeideren

Har din kirke en Office 365 løsning, og foretrækker I at arbejde i den, når der skal planlægges aktiviteter i kirken? Så kan I sagtens fortsætte med det - men samtidig få aktiviteterne vist på jeres hjemmeside også. Med Exchange-kalenderløsning som tillægsprodukt til Medarbeideren synkroniseres alle aftaler fra Outlook til Medarbeideren og den anden vej rundt. På den måde sparer du tid og arbejdsgange. 

Hvordan fungerer synkronisering mellem medarbejderen og Outlook? Når synkronisering er aktiveret, synkroniseres alle fremtidige aftaler fra Outlook til Medarbejderen med det samme og den anden vej rundt. Gentagne aftaler oprettet i Outlook synkroniseres til Medarbejderen som individuelle begivenheder. Hvis det er en uendelig serie, er kun de første 200 synkroniserede.

Obs. man skal have sin egen Office 365 løsning for at kunne integrere exchange og Medarbeideren.

Pris for exchange-kalenderløsning: 2.500 kr. inkl. moms pr. år


For mere information om exchange-kalenderløsningen kontakt Christian på cgc@dkm.dk eller 87 40 37 03.
 

Læs mere om medarbeideren

Et kalendersystem, som er designet specielt til kirker, og som er den mest udbredte kirkekalender i Norden. Læs mere her.

menu
support
søg
kontakt
Kontakt