Workshop, logoudvikling og grafiske materialer
Ønsket fra Helsingør Stift var at få en ny og gennemarbejdet grafisk identitet, der med et samlet udtryk kan kommunikere stiftet stærkere, ensartet og mere effektivt. Samtidig ønskede de nogle grafiske materialer, som var lette at anvende og leveret i et format, som hurtigt kunne tilpasses
Udviklingen startede med en workshop faciliteret af DKM med dialog om målgrupper, budskaber, mål, signaler og værdier.
Herefter startede udviklingen af logo - en modernisering af bispeseglet, hvor de oprindelige værdier er taget med videre. Udtrykket er blevet nutidigt, men med respekt for historien.
Med det nye logo på plads, blev der efterfølgende udviklet farveskala,
designmanual, brevpapir og mailsignatur samt workskabeloner til foldere, sanghæfter og plakater, som stiftet selv kan printe.
Kommunikationsworkshop
Udvikling af nyt logo og farveskala
Designmanual
Brevpapir
E-mail signatur
Nyhedsbrevskabelon
PowerPoint-skabelon
Word-skabeloner – foldere, plakat, sanghæfte
Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.