Redesign af segl og grafisk identitet til Helsingør Stift

Workshop, logoudvikling og grafiske materialer 

Ønsket fra Helsingør Stift var at få en ny og gennemarbejdet grafisk identitet, der med et samlet udtryk kan kommunikere stiftet stærkere, ensartet og mere effektivt. Samtidig ønskede de nogle grafiske materialer, som var lette at anvende og leveret i et format, som hurtigt kunne tilpasses

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Fra workshop til færdige materialer

Udviklingen startede med en workshop faciliteret af DKM med dialog om målgrupper, budskaber, mål, signaler og værdier.

Herefter startede udviklingen af logo - en modernisering af bispeseglet, hvor de oprindelige værdier er taget med videre. Udtrykket er blevet nutidigt, men med respekt for historien.

 

Med det nye logo på plads, blev der efterfølgende udviklet farveskala,

designmanual, brevpapir og mailsignatur samt workskabeloner til foldere, sanghæfter og plakater, som stiftet selv kan printe.

Det leverede vi

Kommunikationsworkshop

Udvikling af nyt logo og farveskala

Designmanual

Brevpapir

E-mail signatur

Nyhedsbrevskabelon

PowerPoint-skabelon

Word-skabeloner – foldere, plakat, sanghæfte

SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt