Tæt på - verden rundt

Ny strategi, ny visuel identitet, nyt logo, nyt payoff, ny hjemmeside

Unitas Rejser udvikler og sælger rejser til skoler og organisationer. Med en strategiworkshop og en række kundeinterviews kogte DKM det hele ned til denne essens: Tæt på - verden rundt. Herefter blev udarbejdet nyt logo, ny farvepalette, nye salgsmaterialer og design af en ny hjemmeside.

SE ALLE CASES
menu
support
søg
kontakt

Nyt liv på alle platforme

Fra kundeinterviews og strategiworkshop over brandplatform og grafisk profil til design af en ny hjemmeside. Efter indgående analyser af Unitas Rejser og deres kunder har DKM udarbejdet en ny visuel identitet, som er foldet ud på alle platforme: Trykte materialer, skiltning og hjemmeside, som signalerer de ting, Unitas Rejser står for: Lyttende, i øjenhøjde, imødekommende, troværdige og smilende. En stor styrke i markedet og nogle skønne værdier at folde ud på hele paletten af kommunikationsmaterialer fra Unitas Rejser.

I den indledende proces fornemmede DKM lynhurtigt vores behov og vores udfordringer, og derefter var DKM rigtig gode til at få ordene kogt ned og foldet ud i et nyt logo, et nyt payoff og en ny designlinie
- Morten Lysdal Damgaard, Direktør | CEO Unitas Rejser
Jeg har gennem hele processen oplevet DKM som særdeles dedikerede. Alle er meget lydhøre og har en utroligt stor kundeforståelse, som gør, at man føler sig tryg og i fagligt kompetente hænder
SE ALLE CASES

Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.

Kontakt