Ny strategi, ny visuel identitet, nyt logo, nyt payoff, ny hjemmeside
Unitas Rejser udvikler og sælger rejser til skoler og organisationer. Med en strategiworkshop og en række kundeinterviews kogte DKM det hele ned til denne essens: Tæt på - verden rundt. Herefter blev udarbejdet nyt logo, ny farvepalette, nye salgsmaterialer og design af en ny hjemmeside.
Fra kundeinterviews og strategiworkshop over brandplatform og grafisk profil til design af en ny hjemmeside. Efter indgående analyser af Unitas Rejser og deres kunder har DKM udarbejdet en ny visuel identitet, som er foldet ud på alle platforme: Trykte materialer, skiltning og hjemmeside, som signalerer de ting, Unitas Rejser står for: Lyttende, i øjenhøjde, imødekommende, troværdige og smilende. En stor styrke i markedet og nogle skønne værdier at folde ud på hele paletten af kommunikationsmaterialer fra Unitas Rejser.
Jeg har gennem hele processen oplevet DKM som særdeles dedikerede. Alle er meget lydhøre og har en utroligt stor kundeforståelse, som gør, at man føler sig tryg og i fagligt kompetente hænder
Vi kommunikerer det du tror på og brænder for. Mød os her.